Informace o pracovním místě
Do zavedené pracovní agentury, hledáme posilu do našeho HR týmu.
Jak si nás máš představit?
Jako partu pohodových lidí, co si vzájemně pomáhají. Rozhodně tě nehodíme do vody a řádně tě zaškolíme (2-3 měsíce to může trvat). Pravidelně pořádáme teambuildingy, kde společně objevujeme nová místa nebo společně zkoušíme nějakou sportovní aktivitu. A protože působíme v HR, tak jme samozřejmě všichni velmi milí, komunikativní a na každý problém najdeme řešení.
Co jako Asistent/ka HR oddělení budeš mít na starost?
• komunikace se zaměstnanci e-mail, telefon, sociální sítě,
• vyplácení zaměstnanců (na účet formou záloh nebo jednou týdně hotově),
• registrace nových uchazečů (elektronicky nebo osobně),
• nábory nových uchazečů,
• komunikace s klienty,
• vypisování objednávek a jejich obsazování,
• práce v našem systému, na který tě samozřejmě kompletně zaškolíme,
• drobná administrativa,
• spolupráce s účetním nebo IT oddělením,
• uvítáme podměty pro zlepšení tvojí práce nebo i fungování celé firmy,
• budeš mít zodpovědnost za obsazení svěřených objednávek,
• k práci budeš používat také Slack, Trello, Google Disk aj.,
• práce je rozmanitá a rozhodně se nebudeš nudit.
Mzda: na startovací mzdu se domluvíme dle tvých zkušeností. Mzdové ohodnocení roste v rámci postupného zaučování. Můžeš očekávat 140-160 Kč/hod.
Co by ti nemělo chybět?
• SŠ vzdělání ukončení maturitní zkouškou,
• dobrou znalost Word, Excel,
• flexibilita, logické myšlení, smysl pro humor,
• pečlivost, zodpovědnost,
• odolnost vůči stresu,
• reprezentativní chování a přístup,
• umět si zorganizovat práci,
• umění reagovat na neočekávané situace,
• komunikativnost (nebát se komunikovat s klienty, zaměstnanci telefonicky i osobně).
Nevyžadujeme předchozí praxi a zkušenosti v oboru HR.
Hledáme někoho, kdo může odpracovat minimálně 15-20 hod. týdně.
Co ti za to nabídneme?
• získání spousty zkušeností v administrativě a personalistice,
• teambuildingové akce (vinné sklípky, výlety, bowling, volejbal, vánoční večírek aj.),
• možnost zvýhodněných firemních mobilních tarifů,
• práce v centru Brna, stabilní zaměstnání,
• rozmanitou práci v mladém kolektivu, která tě nebude nudit,
• po zaučení jeden den v týdnu HO,
• obědy za zvýhodněnou cenu,
• pracovní doba PO-PÁ 8-16 hod. (jednou týdně 8-17 hod., jednou za čtvrt roku víkendová služba formou HO, vše dle domluvy, do kanceláře lze chodit i na pár hodin, není nutné pracovat celý den),
• ovocné/zmrzlinové dny.
A hlavně získáš pohodové a vstřícné kolegy, kteří ti se vším pomohou.
V případě zájmu nám zašli tvůj CV a s ním i motivační dopis, proč máme vybrat právě tebe. Těšíme se!