Informace o pracovním místě
Do zavedené pracovní agentury se sídlem v Brně (Křenová 60) hledáme novou posilu do našeho účetního týmu. Práce je vhodná pro studenta/ku VŠ 1-2. ročníku ideálně ekonomického zaměření. Směny si volíte dle vašich časových možností, cca 15-20hod. týdně. Počítáme s tím, že v období zkouškového to bude o něco méně, ale to si vynahradíte s příchodem prázdnin. Na začátku Vás nehodíme do vody, ale projdete si detailním školením. Protože školení může trvat 2-3 měsíce (proplaceno), máme zájem pouze o dlouhodobou spolupráci min.1-2 roky.
Náplň práce:
- drobné administrativní práce v účetním oddělení,
- personální administrativa,
- výpomoc při fakturaci,
- chystání podkladů pro mzdy,
- administrativní práce týkající se chodu kanceláře,
- komunikace s úřady,
- komunikace s klienty.
- flexibilita, logické myšlení, smysl pro humor,
- dobrou znalost Word, Excel,
- pečlivost, zodpovědnost,
- odolnost vůči stresu,
- zkušenosti s účetnictvím výhodou,
- komunikativnost.
- získání spousty zkušeností v oblasti účetnictví, mezd, administrativy a HR,
- teambuildingové akce (vinné sklípky, výlety, bowling, volejbal, quizy)
- možnost zvýhodněných firemních tarifů,
- práce v centru Brna, stabilní zaměstnání,
- můžeme potvrdit praxi,
- přínos praxe vhodný pro vaši závěrečnou práci,
- fixní hodinovou mzdu + bonusový systém,
- rozmanitou práci v mladém kolektivu, která tě nebude nudit.
V PŘÍPADĚ ZÁJMU:
Posílejte CV na náš email a připište Vaše časové možnosti.