Informace o pracovním místě
Budete komunikovat s našimi zákazníky ohledně zajištění včasné úhrady za zboží/služby (email i telefon)
Budete přidělovat příchozí platby k fakturám a s tím spojené řešení případných problémů (chybějící platby, nesprávně uhrazené částky, daňové nesrovnalosti, změny na fakturách a dobropisech,...)
Práce v systému SAP - zadávání informací o platbách
Výborné komunikační schopnosti a zvládnete plynule komunikovat v anglickém jazyce a německém jazyce
Zájem o dlouhodobou spolupráci
Pečlivost a schopnost pracovat v týmu
Uvítáme pokud již máte nějakou zkušenost z administrativy či financí
Rozsah práce 20h/týdně s možností časem úvazek navýšit
Možnost částečně pracovat z domova
Práce v moderních kancelářích a fajn kolektivu
Podporu při zaučování, pravidelná školení
Celou řadu benefitů jako stravenkový paušál, příspěvek na multisport, penzijní připojištění, pravidelní navyšování mzdy a další.
Mzda: | 17 000 - 20 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 4 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi, Důchodce, Práce vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny |
Lokalita: | Brno |