Informace o pracovním místě
Hledáš flexibilní brigádu, kde si můžeš přizpůsobit pracovní dobu?
Tak čti dál a nezapomeň na konci odeslat svůj životopis! :)
Jsme malá realitní agentura v centru Brna a hledáme náhradu za asistentku na mateřské dovolené.
Tvoje práce by zahrnovala administrativu (archivace dokumentů, příprava dalších dokumentů a jejich tisk/skenování), občasné pochůzky (na katastr nebo poštu) a pomoc s přípravou nemovitostí na jejich focení a natáčení.
Pracovní doba by byla 2-3 dny v týdnu vždy na cca 4 hodiny, kdy částečně by probíhala u nás v kanceláři a částečně ji můžeš dělat z domu.
Velkou výhodou je velká časová flexibila, kdy je vše na domluvě a ty si můžeš přizpůsobit práci se školou, či jinými aktivitami.
Brigáda je vhodná pro vysokoškolskou studentku.
Základní znalost práce s PC a tiskárnou.
Základy angličtiny na úrovni alespoň B1.
Komunikativnost a spolehlivost.
Zkušenosti s administrativou výhodou.
Vlastní notebook výhodou, ale kdyžtak dokážeme zařídit.
Příjemné finanční ohodnocení.
Vysokou flexibilitu.
Fajn novou zkušenost v oblasti realit.
Možnost práce i na home office.