Informace o pracovním místě
Ahoj! Jmenuji se Sára a hledám k sobě parťáka/parťačku na administrativní výpomoc v náborovém oddělení s možností kariérního růstu na pozici náboráře/ky.
Výhodou ti bude zkušenost z call centra nebo na obdobné pozici, vítáme ale i komunikativní nováčky
Co tě u nás čeká?
• Z počátku hlavně práce přes telefon a PC– obvoláváš nové uchazeče, kteří reagovali na náš inzerát především na pozici operátora v callcentru, zveš je na výběrová řízení, zodpovídáš jejich dotazy a vše zaznamenáváš do systému, vyřizuješ emailovou a sms komunikaci. (Než se zaučíš se bude tvá práce skládat z 90% volání)
• Na vše tě řádně zaškolím ????
Jestliže:
• Jsi časově flexibilní, vlastníš selský rozum, jsi opravdu zodpovědný/á – co slíbíš dodržíš a nebojíš se komunikovat jak po telefonu, tak i napřímo, umíš pohotově reagovat
• Práce na PC ti nečiní sebemenší problém
• Dále jsi samostatný/á, pečlivý/á, máš minimálně SŠ s maturitou, hovoříš plynule v českém jazyce, gramatika Ti nedělá problém, umíš si práci zorganizovat, hledáš dlouhodobou brigádu
Tak čti, co pro Tebe máme přichystáno:
• Úvazek na DPP
• Práci v neformálním prostředí se skvělou partou lidí
• Možnost práce na pobočce v Brně nebo až 100 % homeoffice (občas se s tebou budu potřebovat potkat i osobně)
• Hodinovou mzdu 140Kč/hod po zaučení se mzda individuálně navyšuje
• Firemní telefon a notebook
• Flexibilní pracovní dobu (při minimálně 20hod/týdně v časovém rozmezí: po-pá 8-17hod., s možností pracovat minimálně 3x v týdnu i v odpoledních hodinách)
• Dlouhodobou spolupráci
Nezapomeň, že:
Pokud Tě nabídka zaujala, pošli mi své CV + pár slov o sobě (motivační dopis) a proč se zrovna Ty hodíš na tuto pozici!
Budu se těšit na osobní nebo online schůzce
Sára