Informace o pracovním místě
Náplň práce:
• komunikace s našimi zákazníky v ČR a SK
• vyřizování servisních požadavků zákazníků prostřednictvím telefonních hovorů nebo emailů
• plánování servisních zakázek a pravidelných prohlídek servisním technikům
• plánování instalací nových zařízení
• kontrola dostupnosti náhradních dílů
• komunikace s ostatními odděleními napříč společností
Co budete potřebovat:
• zkušenost s péčí o zákazníky – vstřícnost, hledání řešení
• nebát se mluvit a řešit nastalé situace, nepanikařit
• možnost pracovat Po-St dopoledne 8:00 - 11:00, kdy je „špička“
• výborné organizační schopnosti – schopnost práce v SAP, efektivní plánování zakázek pro servisní techniky
• angličtinu je okrajově
Nabízíme:
- práce v prostředí Spielberk office centre
- práce pro prémiovou značku Miele na cca 36h měsíčně – ale pouze ve výše uvedených časech
- zaškolení zkušenějšími kolegy
- občerstvení na pracovišti
- nástup ihned