Informace o pracovním místě
Společnost Crowe, mezinárodní poradenská firma, hledá nového člena do svého týmu na pozici Recepční/Asistent/ka pro naši kancelář v Brně. Zakládáme si na profesionálním a přátelském přístupu ke každému členovi týmu. Hledáme jedinečného parťáka/parťačku, který/á nám pomůže udržet naše přátelské pracovní prostředí a bude o něj pečovat a dále rozvíjet.
Na této pozici tě čeká:
• Koordinace kanceláře a řešení běžných administrativních záležitostí
• Podpora v administrativních úkolech pro všechna oddělení
• Správa kalendáře a rezervací v zasedací místnosti
• Zodpovědnost za objednávání IT vybavení, kancelářských potřeb, občerstvení, marketingových produktů, hotelů, jízdenek apod.
• Komunikace s dodavateli, IT, správou budovy a správa dodávaných služeb
• Vyřizování došlé a odchozí pošty, vyřizování telefonátů
• Podpora při realizaci interních a externích akcí - školení, teambuilding, akce pro kolegy
• Dlouhodobou spolupráci
• Středoškolské vzdělání
• Zkušenosti na obdobné pozici jsou výhodou, ale ne nutností
• Perfektní ČJ, schopnost komunikace v AJ (slovem i písmem - min. úroveň B1)
• Znalost práce s PC (Outlook, Excel a Word)
• Vynikající organizační a komunikační schopnosti, aktivní přístup
• Schopnost zvládat více úkolu a flexibilní přístup
• Možnost získat praxi a naučit se nové věci v nadnárodní společnosti
• Kariérní postup v rámci naší společnosti
• Notebook
• MultiSport Card
• Pestrá a mnohostranná práce s milými kolegy
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní akce jako grilování, teambuildingy apod.
• Stabilní zázemí
• DPP