Informace o pracovním místě
Umíte jednat s lidmi, máte příjemné vystupování a komunikace se nebojíte? Dokážete si ve věcech udržet pořádek a pracujete systematicky? Hledáme právě vás!
- komunikace se zákazníky pomocí telefonu a emailu
- řešení dotazů zákazníků ohledně e-shopových objednávek a jejich kontrola
- vyřizování požadavků zákazníků
- spolupráce se skladovým oddělením
- administrativa
- komunikativnost a pro zákaznický přístup
- výbornou znalost českého jazyka
- slušné a příjemné vystupování
- práce na počítači
- zodpovědnost
- flexibilita a ochota učit se novým věcem
- přátelská a otevřená osobnost
Práce je cca na 4 hodiny denně, preferujeme někoho, kdo může chodit denně, případně po dohodě lze domluvit jen některé dny.
Především fajn práci v jednosměnném provozu, a to pouze během týdne. O víkendech a svátcích jsme doma s našimi blízkými.
Pracovat budete v příjemném, mladém a dynamickém kolektivu stabilní a zavedené menší firmy, kde si tykáme, chodíme spolu na pivo či bowling a kde nejste jen jedno z mnoha anonymních čísel.
Čeká na vás také vzdělávání v oblasti sortimentu, abyste byli pořád v obraze, případně i možnost kariérního růstu.
Nástup: možný nejlépe IHNED nebo dohodou.
V případě zájmu zašlete Váš životopis.
Budeme se těšit na spolupráci!