Informace o pracovním místě
Jedná se o pozici asistentky na pár hodin denně. (PO-ČT 12:00-17:00, PÁ 12:00-14:30.). Lokalita: Brno, Starý Lískovec
Náplň práce:
⏱ komunikace s klienty (oslovení po příchodu na pobočku, příprava kávy, předání klíčů apod.)
⏱ jednoduchá správa soc. sítí (hlavně Facebook)
⏱ starost o chod pobočky (úklid, nákup kancelářských potřeb, kávy)
⏱ tvorba půdorysů pro nabídky makléřů
⏱ práce s interními systémy (systém s nabídkami, mail)
⏱ příprava a tisk dokumentů
⏱občas taky nějaký telefonát – katastr aj.
Na mnoha věcech se dá domluvit, podmínkou je však přítomnost 4 dny v týdnu. Jedná se o firmu s mladým a veselým kolektivem. Pokud má člověk zájem, do budoucna je možné přejít na pozici makléře, takže je to super, pokud se chceš s touto prací seznámit a zjistit, o co jde. Zájemce prosím o zprávu společně se zasláním životopisu a několika větami o sobě.
Časovou dostupnost alespoň 4 dny v týdnu
Smysl pro detail a estetiku (např. při tvorbě půdorysů)
Komunikační dovednosti na dobré úrovni
Přivýdělek v příjemném a veselém prostředí
V případě zájmu, možnost přejít na pozici makléře později
Rozvoj v oblasti trhu nemovitostí
Možnost Multisport karty