Informace o pracovním místě
Do našeho pohodového týmu v brněnské kanceláři hledáme kolegu/kolegyni, který/á může nabídnout organizační schopnosti v oblasti řízení administrativy pobočky a zároveň bude rozdávat dobrou náladu po celé kanceláři.
Hledáme zodpovědnou a organizačně schopnou osobu, která spolu s druhou recepční zastřeší kompletní chod naší kanceláře ve dvou základních oblastech, a to na recepci a v oblasti administrativy:
• Zodpovědnost za bezproblémový chod kanceláře
• Poskytování administrativní podpory kolegům i vedení společnosti
• Správa zasedací místnosti - rezervace, připravenost na schůzky
• Zodpovědnost za objednávání IT vybavení, kancelářských potřeb, občerstvení, marketingových produktů, hotelů, jízdenek apod.
• Komunikace s dodavateli, IT, správou budovy a správa dodávaných služeb
• Organizace přijaté a odeslané pošty, vyřizování telefonátů
• Podpora při realizaci interních a externích akcí - školení, teambuilding, akce pro zaměstnance
• Dlouhodobou spolupráci
• Středoškolské vzdělání
• Zkušenosti na obdobné pozici jsou výhodou, ale ne nutností
• Schopnost komunikace v AJ (slovem i písmem - min. úroveň B1)
• Znalost práce s PC (Outlook, Excel a Word)
• Vynikající organizační a komunikační schopnosti, aktivní přístup
• Schopnost zvládat více úkolu a flexibilní přístup
• Možnost získat praxi a naučit se nové věci v nadnárodní společnosti
• Možnost dalšího postupu v rámci naší společnosti
• Notebook
• MultiSport Card
• Pestrá a mnohostranná práce s milými kolegy
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní akce jako grilování, teambuildingy apod.
• DPP