Informace o pracovním místě
Pro jakou společnost budete pracovat?
Jsme firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem rozjet se a uspět na trhu. Vytváříme pro ně profesionální zázemí, kde mohou stabilně růst. Perfektně ovládáme účetnictví, máme přehled v legislativě, dokážeme se postarat o klienty i „nakopnout” marketingové kampaně. Podstatnou součástí je oddělení projektového managementu, kam momentálně potřebujeme přijmout dalšího člena.
Koho hledáme?
Nabízíme placenou brigádu projektového asistenta/projektové asistentky. Náplní práce je administrativní, organizační a komunikační pomoc vedení firmy a projektovým koordinátorům. Asistent/ka bude zaškolen/a v interním CRM systému pro jednoduché úkony. Volání a e-mailová komunikace s klienty jednotlivých projektů bude tvořit další část z denní náplně v práci. Seznámíte se se spoustou zajímavých projektů, pomocí kterých můžeme společně změnit svět. Na této pozici je třeba odpracovat alespoň 20 hodin týdně, z nichž většinu strávíte přímo v kanceláři s projektovými koordinátory. Pokud Vás zmíněná náplň práce oslovila a chcete se podílet na rozvoji našich projektů, tak neváhejte a pošlete nám své CV!
Co bude náplní vaší práce?
kontrolování emailů jednotlivých projektů,
správa telefonního čísla ke svěřeným projektům,
zapisování kontaktů do tabulky a interního CRM systému,
telefonická a emailová komunikace s klienty,
zaznamenávání procesních postupů při projektech,
domlouvání meetingů a správa kalendáře,
ad-hoc úkoly.
Co byste měl/a ještě splňovat?
mít znalost MS Office a nástrojů G-Suite prostření,
být zodpovědný/á a důsledný/á,
umět příjemně vystupovat a mít a velmi dobré komunikační schopnosti,
mít organizační schopnosti.
Co nabízíme?
skvělý tým, který vás vždy podrží a poradí,
firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí,
prvotřídní kanceláře v budově Vienna Pointu,
snídaňové středy,
neomezená konzumace kávy a čaje na pracovišti,
dog-friendly kanceláře,
příspěvek nebo plné uhrazení kurzu, který Vás posune o kousek dál.