Informace o pracovním místě
Hledáte flexibilní brigádu v Brně? Chcete přivýdělek k mateřské, či již máte za sebou více pracovních zkušeností a chcete je uplatnit? Potom máme dobrou zprávu. Můžete se přidat mezi nás. Do našeho týmu progresivní a stabilní IT společnosti hledáme provozního manažera kanceláře. Respektive člověka, který se nebojí práce a je ochotný učit se novým věcem, bez ohledu na věk.
Co vás čeká?
- management chodu kanceláře (drobná administrativa, organizace, udržování chodu kanceláře, sídlíme v Technologickém parku v Brně, takže máme parádní zázemí)
- brát telefon, když bude potřeba a zaslat našim klientům tu a tam mail. Neplést si danou pozici s call centrem, jsme zavedená IT firma a zákazníci se na nás obracejí s různými požadavky, nejedná se o žádný aktivní marketing nebo akvizice nových klientů. Hledáme tedy člověka, kdo tu a tam zvedne telefon, když někdo bude volat a vyslechne požadavek, který následně zapíše do systému, popř. rovnou zpracuje.
- management eshopu (jedná se o jeden z našich projektů), kde je třeba: chystat objednávky, evidovat a přidávat produkty do systému.
Nemusíte se bát. Počítáme, že se do toho postupně dostanete. Nikdo učený z nebe nespadl.
Forma: požadujeme osobní docházku do kanceláře v Brně, alespoň 3-4x týdně na pár hodin. Část práce lze realizovat formou home office, ale spíše výjimečně. Vše je na domluvě, takže práce je vhodná také jako part time.
Rozsah: 15-30 hodin týdně, dle časových možností. Flexibilní pracovní doba - dle předchozí domluvy.
Pokud nám to společně půjde, můžete v naší společnosti postupně růst.
Odměna: 130 Kč - 140 Kč / hodina
Nástup: ihned
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
Mzda: | 120 - 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi, OZP, OSVČ, Důchodce, Práce vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny |
ID inzerátu: 4408846 Vloženo: 31.05.2023