Informace o pracovním místě
Zavedená společnost zabývající se správou nemovitostí a realitní činností hledá do svého týmu nového kolegu či kolegyni na pozici asistent/ka správcovské kanceláře.
Náplň práce
Hledáme nového člena týmu, který se zabývá převážně pronájmem a následnou správou bytových a nebytových prostor u Mendlova náměstí a případně v dalších Brněnských lokalitách. Naše společnost spravuje cca 500 bytových a 50 nebytových prostor, zabývá se jejich pronájmem, propagací, opravami, údržbou a komunikací s nájemníky a dodavateli. Hlavní náplň práce kolegy/kolegyně, kterého/kterou do naší společnosti hledáme, spočívá převážně v obchodní a realitní činnosti a s tím spojenou administrativou, jedná se o práci, jak z kanceláře tak v terénu, jednotlivé základní body jsou popsány níže:
poskytování veškerého administrativního a asistenčního zázemí pro manažery správy nemovitostí a realitní kanceláře (příprava podkladů k jednáním, pro právní zástupce, k fakturacím apod., kontrola faktur sepisování smluv a dodatků, kontakt s úřady, komunikace s klienty, nájemníky a dodavateli, domlouvání schůzek, zápisy z jednání, archivace, pošta apod.)
obhospodařování inzertních serverů a www stránek
zajišťování kompletní internetové i tištěné inzerce
občasné provádění prohlídek v areálu
různorodé vyhledávání na internetu
vytváření průzkumů trhů z různých oborů
práce s KM, LV, OR, cuzk, územními plány, cenovými mapami
vyhledávání potenciálních klientů, realitních kanceláři do spolupráce, apod.
drobný úklid, objednávky kancelářských potřeb apod.
časovou flexibilitu
iniciativu a znalost trhu s nemovitostmi a správy nemovitostí
min. SŠ vzdělání, výborné komunikační a organizační schopnosti
samostatnost a disciplínu, co se týče komunikace, jak s klienty, tak s dalšími členy týmu
ochota a schopnost učit se novým věcem
odolnost vůči stresu
znalost AJ na běžné komunikativní úrovni podmínkou (není nutná bezchybná plynulost, je zapotřebí se domluvit ohledně základních záležitosti, umět zodpovědět dotazy nájemníků apod.)
znalost RJ výhodou
řidičský průkaz výhodou
zajímavé osobní ohodnocení, práce na dobu neurčitou
velmi zajímavou a různorodou náplň práce jak s českými tak zahraničními klienty
výpočetní techniku – ntb, mobilní telefon
malý, stabilní, příjemný kolektiv spolupracovníků
prostor pro osobní i profesní rozvoj a růst
firemní akce