Informace o pracovním místě
Obchodně-právní společnost KANCELÁŘ SPECTRUM s.r.o. se sídlem v centru Brna (budova IBC) přijme do svého týmu sympatickou a komunikativní kolegyni na pozici samostatně pracující asistentky.
Brigáda (cca 15-20 hod./týden), vhodné pro studenty VŠ ekonomického zaměření.
Náplň práce:
- vedení chodu kanceláře
- administrativa
- fakturace, příprava podkladů pro účetnictví
- komunikace s klienty
- plnění zadaných úkolů
Preferujeme dlouhodobou spolupráci.
Nástup: v průběhu května 2023
V případě zájmu o tuto pozici zašlete svoje CV a pár vět o sobě na uvedený e-mail.
- praxi v kancelářském provozu
- příjemné vystupování
- spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
- schopnost rychle se učit novým věcem
- časová flexibilita
- znalost práce na PC (MS Excel, Word, Outlook, internet)