Informace o pracovním místě
Hledáte flexibilní brigádu v Brně? Potom máme dobrou zprávu. Můžete se přidat mezi nás. Do našeho týmu progresivní a stabilní IT společnosti hledáme office managera/managerku. Respektive člověka, který se nebojí práce a je ochotný učit se novým věcem.
Co tě tedy čeká?
- management chodu kanceláře (drobná administrativa, udržování chodu kanceláře, sídlíme v Technologickém parku v Brně, takže máme parádní zázemí)
- brát telefon, když bude potřeba a zaslat našim klientům tu a tam mail. Prosím, nepleťte si danou pozici s call centrem, jsme zavedená IT firma a zákazníci se na nás obracejí s různými požadavky, nejedná se o žádný aktivní marketing nebo akvizice nových klientů. Hledáme tedy člověka, kdo tu a tam zvedne telefon, když někdo bude volat a vyslechne požadavek, který následně zapíše do systému, popř. rovnou zpracuje.
- management eshopu (jedná se o jeden z našich projektů), kde je třeba: balit balíčky, evidovat a přidávat produkty do systému.
Nemusíš se bát. Počítáme, že se do daného postupně dostaneš. Aneb nikdo učený z nebe nespadl.
Forma: požadujeme osobní docházku do kanceláře v Brně, alespoň 2-3 týdně na pár hodin. Zbytek práce lze realizovat formou home office. Vše je na domluvě, takže práce je vhodná i pro studenty / studentky.
Rozsah: 15-30 hodin týdně, dle tvých časových možností. Flexibilní pracovní doba - dle předchozí domluvy.
Pokud Ti to půjde, můžeš v naší společnosti postupně růst.
Odměna: 120 Kč - 130 Kč / hodina
Nástup: ihned
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
Mzda: | 120 - 130 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi, OZP, OSVČ, Důchodce, Práce vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny, i od 15 let |
ID inzerátu: 4367167 Vloženo: 28.03.2023
Nebuď labuť, pošli brigádu i kámošům...