Informace o pracovním místě
Do zavedené pracovní agentury, která je na trhu již 20 let, hledáme posilu do našeho HR týmu.
Jak si nás máš představit?
Jako partu pohodových lidí, co si vzájemně pomáhají. Rozhodně tě nehodíme do vody a řádně tě zaškolíme (2-3 měsíce to může trvat). Pravidelně pořádáme teambuildingy, kde společně objevujeme nová místa nebo společně zkoušíme nějakou sportovní aktivitu. A protože působíme v HR, tak jme samozřejmě všichni velmi milí, komunikativní a na každý problém najdeme řešení.
Co jako Asistent/ka HR oddělení budeš mít na starost?
• komunikace se zaměstnanci e-mail, telefon, sociální sítě,
• vyplácení zaměstnanců (na účet formou záloh nebo jednou týdně hotově),
• registrace nových uchazečů (elektronicky nebo osobně),
• nábory nových uchazečů,
• komunikace s klienty,
• vypisování objednávek a jejich obsazování,
• práce v našem systému, na který tě samozřejmě kompletně zaškolíme,
• drobná administrativa,
• spolupráce s účetním nebo IT oddělením,
• uvítáme podměty pro zlepšení tvojí práce nebo i fungování celé firmy,
• budeš mít zodpovědnost za obsazení svěřených objednávek,
• k práci budeš používat také Slack, Trello, Google Disk aj.,
• práce je rozmanitá a rozhodně se nebudeš nudit.
Mzda: na startovací mzdu se domluvíme dle tvých zkušeností. Mzdové ohodnocení roste v rámci postupného zaučování. Můžeš očekávat 140-160 Kč/hod.
Co by ti nemělo chybět?
• SŠ vzdělání ukončení maturitní zkouškou,
• dobrou znalost Word, Excel,
• flexibilita, logické myšlení, smysl pro humor,
• pečlivost, zodpovědnost,
• odolnost vůči stresu,
• reprezentativní chování a přístup,
• umět si zorganizovat práci,
• umění reagovat na neočekávané situace,
• komunikativnost (nebát se komunikovat s klienty, zaměstnanci telefonicky i osobně).
Nevyžadujeme předchozí praxi a zkušenosti v oboru HR.
Hledáme někoho na 80% úvazek, takže ideálně někoho na dálkovém studiu. Docházka 4 dny v týdnu.
Co ti za to nabídneme?
• získání spousty zkušeností v administrativě a personalistice,
• teambuildingové akce (vinné sklípky, výlety, bowling, volejbal, vánoční večírek aj.),
• možnost zvýhodněných firemních mobilních tarifů,
• práce v centru Brna, stabilní zaměstnání,
• rozmanitou práci v mladém kolektivu, která tě nebude nudit,
• po zaučení jeden den v týdnu HO,
• obědy za zvýhodněnou cenu,
• pracovní doba PO-PÁ 8-16 hod. (jednou týdně 8-17 hod., jednou za čtvrt roku víkendová služba formou HO, vše dle domluvy),
• ovocné/zmrzlinové dny.
A hlavně získáš pohodové a vstřícné kolegy, kteří ti se vším pomohou.
V případě zájmu nám zašli tvůj CV a s ním i motivační dopis, proč máme vybrat právě tebe. Těšíme se!