Informace o pracovním místě
Do svého týmu hledáme kolegu/gyni, kterého/kterou baví administrativa, má pozitivní přístup nejen k práci, ale i k novým technologiím. Pokud si chcete přivydělat pouze v období od 1.12.2022 - 31.12.2022 ozvěte se nám!
Pokud splňujete předpoklady uvedené níže, pak nám, prosím, zašlete svůj strukturovaný životopis.
Pracovní doba:
- 01.12.2022 - 31.12.2022
- Po – Pá (08:00 – 16:00)
Vaše náplň práce:
- Příjem a evidence příchozí a odchozí pošty (zásilky, balíky, kurýrní služby)
- Přidělování vstupních karet novým zaměstnancům
- Péče o hosty a zaměstnance z jiných poboček (visitor karty, pomoc s rezervací share míst, parkování)
- Příjem a výdej HW pro nováčky
- Příjem HW od odchozích zaměstnanců a potvrzení o převzetí
- Spolupráce s uklízečkou – objednání sanitárního vybavení, tablet do kávovaru, kávy atp.
- Spolupráce s techniky budovy – nahlašování závad, kontrola oprav
- Správa kávovaru – při nahlášení poruchy volat zákaznickou linku
- Spolupráce s LM na pobočce
- Doplnění kancelářských potřeb na jednotlivá patra, papírů k tiskárnám
- A mnoho dalšího
- Mít SŠ vzdělání s maturitou
- Mít uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
- Mít příjemné vystupování při interní komunikaci
- Mít prozákaznický přístup a vstřícnost
- Být velmi pečlivý(á), důsledný(á) a samostatný(á)
- Být týmový hráč
- Nabízíme zajímavou a různorodou činnost
- Přátelský kolektiv
- Nástup možný od 1.12.2022
- Smlouvu na DPP/DPČ
- Nabízíme krátkodobí přivýdělek za dovolenou do 31.12.2022
- Kvalitní zaškolení a zajištění všech pracovních pomůcek
- Odměnu vyplacenou do 15. dne následujícího měsíce
TermínNástup: | 01.12.2022 - 31.12.2022 |
Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, OZP |
Lokalita: | Brno |