Informace o pracovním místě
Jsme česká pracovní agentura, která přiděluje zaměstnance po celé ČR od roku 2006. Právě rozšiřujeme náš kolektiv na brněnské pobočce. Pokud se nebojíte mluvit, baví Vás učit se novým věcem a máte chuť do práce, tak hledáme právě Vás!
Jak bude Váš den vypadat?
• Řešení každodenní situace, které se týkají životního cyklu zaměstnance (Od Recruitmentu po Resignations & Leaving Process)
• Zabezpečení náborového procesu (práce s inzertními portály, kandidáty, Telefonní, on-line a osobní pohovory s kandidáty)
• Příprava podkladů souvisejících se svěřenou agendou
• Podílení se na reportingu
• Obsazování směn u našich brigád
• Plánování a aktivní schůzky s manažery
• Pracovní doba je většinou 8:00-16:30, záleží samozřejmě od našich zaměstnanců, ti jsou naší prioritou.
Jak si Vás představujeme?
• Výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování.
• Pečlivost, samostatnost – musíte umět dotahovat věci do konce.
• Znalost MS Office – podmínkou.
• K práci přistupujete s nadšením, zodpovědně a systematicky.
• Jste aktivní řidič sk. B
Co máme pro Vás připravené?
• Stabilní práci v úspěšné společnosti.
• Ze začátku 160Kč/hod.
• Dobrá práce a výsledky jsou vždy hodnoceny individuálně, motivace je veliká.
• Smlouva na DPP po zaškolení možnost přechodu na HPP.
• Kompletní zaškolení od zkušených kolegů.
• Výborný kolektiv, moderní pracovní prostředí v centru Brna.
• Multisport kartu, pravidelné teambuildingy na horách.
Mzda: | 160 Kč/hod. |
Počet míst: | 3 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ, Práce vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny |
Lokalita: | Brno |