Informace o pracovním místě
Do zavedené pracovní agentury se sídlem v Brně (Křenová 60), hledáme novou posilu do našeho HR týmu. Práce je vhodná pro studenta VŠ 1-4. ročníku ideálně ekonomického zaměření. Směny si volíte dle vašich časových možností, cca 20hod. týdně. Počítáme s tím, že v období zkouškového to bude o něco méně, ale to si vynahradíte s příchodem prázdnin. Na začátku Vás nehodíme do vody, ale projdete si detailním školením. Protože školení může trvat 2-3měsíce (proplaceno), máme zájem pouze o dlouhodobou spolupráci min.1-2 roky.
Asistent/ka HR oddělení
- emailová/telefonická/osobní komunikace s klienty a brigádníky,
- registrace uchazeče a evidence smluv,
- personální administrativa,
- vyplácení mezd brigádníkům (počítá systém),
- obsazování volných brigád,
- vyplácení mezd brigádníkům na účet nebo v hotovosti,
- inzerce a správa komunikačních kanálů,
- aj.
Startovací mzda: 100 - 120Kč za hodinu (Dle zkušeností. Mzdové ohodnocení roste v rámci postupného zaučování.)
• flexibilita, logické myšlení, smysl pro humor,
• dobrou znalost Word, Excel,
• pečlivost, zodpovědnost,
• odolnost vůči stresu,
• komunikativnost (nebát se komunikovat s klienty, zaměstnanci).
• získání spousty zkušeností v oblasti HR administrativy,
• teambuildingové akce (vinné sklípky, výlety, bowling, volejbal, vánoční večírek aj.)
• možnost zvýhodněných firemních tarifů,
• práce v centru Brna, stabilní zaměstnání,
• můžeme potvrdit praxi,
• přínos praxe vhodný pro vaši závěrečnou práci,
• fixní hodinovou mzdu + bonusový systém,
• rozmanitou práci v mladém kolektivu, která tě nebude nudit.
Pokud jsme vás zaujali, budeme se těšit na Váš životopis. Prosím, napište nám možnost nástupu a Vaše časové možnosti.