Informace o pracovním místě
Přijmeme kolegyni na pozici asistentka administrativy. Místo je vyhrazeno pro osobu s invalidním důchodem.
Jedná se o administrativní podporu kanceláře, kontrola faktur, kontrola smluv, správa pokladny, práce v interním systému, objednávání kancelářských potřeb, vizitek, objednávání servisu tiskáren, evidence čipů k budovám.
Práce je na HPP, 3 - 4 - 5 hodiny denně
Nástup od 1.4.2021
Požadujeme
Zkušenost s prací v administrativě minimálně 5 let
Zkušenost s prací s fakturami minimálně 5 let
Zkušenost s prací s hotovostní pokladnou
Nabízíme
Příjemné pracovní prostředí
Kamarádský kolektiv
Notebook i k soukromým účelům
Mobilní telefon i k soukromým účelům
ID inzerátu: 3868357 Vloženo: 29.04.2021