Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme administrativního pracovníka*ci překladatelské agentury. Sídlíme v centru Brna v ulici Jakubská. Náplní práce je administrativa spojená s chodem překladatelské agentury: zadávání a kontrola překladů, komunikace s překladateli a klienty (často v angličtině), vystavování faktur, správa firemního profilu na Facebooku, případně další administrativa dle aktuálních potřeb.
Brigáda na 2 hodiny denně formou DPP, vhodné pro studenty či jako přivýdělek v odpoledních hodinách. Pracovní doba ideálně v čase 14-16 (v pátek 12-14), je ale možná individuální domluva.
Nástup možný ihned.
Komunikativnost (zejména nebát se telefonování)
Schopnost rychle se rozhodovat a reagovat
Časovou flexibilitu
Odolnost vůči stresu
Velmi dobrou úroveň češtiny, angličtinu min. B2 (znalost dalších jazyků výhodou)
Středoškolské vzdělání s maturitou
Platové ohodnocení 130 Kč/hodina
Místo výkonu práce v centru Brna, výjimečně lze i home office
Přátelský kolektiv
Sleva jazykové kurzy a překladatelské služby
Možnost vydat potvrzení o absolvování povinné praxe
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 130 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Brno |