Informace o pracovním místě
Přijmeme do našeho super týmu, osobnost plnou energie a pozitivního nadšení, které bude práce bavit !
Popis pracovní pozice
• Vedení a koordinace práce kanceláře
• Zajištění chodu recepce
• Zodpovědnost za administrativní a organizační činnost na recepci
• Příprava schůzek, zajišťování a organizace konferencí, školení
• Práce s dokumenty ve Wordu, jejich formátování, archivace a evidence
• Administrativní činnost (evidence a archivace firemní pošty)
• Spolupráce v rámci oddělení a celé společnosti
• Min. SŠ vzdělání.
• Běžnou znalost MS Office (Excel, Outlook)
• Příjemné vystupování je pro nás důležité
• Dobré komunikační dovednosti
• Ochota spolupráce by Ti určitě neměla chybět
• Flexibilitu - úvazek min. dva dny v týdnu Tě budeme potřebovat
• Zajímavé finanční ohodnocení
• Smlouvu na dohodu o provedení práce nebo dohodu o provedení činnosti
• Příjemné pracovní prostředí v mladém a přátelském kolektivu.
• Zaměstnanecké benefity – stravenky, občerstvení na pracovišti, Multisportkartu a další zajímavé benefity
• Obědy zdarma každou středu přímo na pracovišti