Informace o pracovním místě
Máte malé nebo velké zkušenosti s komunikací s klienty? Chcete pracovat na call centru, které přijímá a vyřizuje dotazy klientů týkající se cestování a dovolených? Přijďte k nám a staňte se členem stabilního týmu operátorů. Hledáme kolegu/kolegyni, který/á se zajímá o cestovní ruch a se současným týmem se postará o to, aby každý náš klient dostal odpověď na své otázky a byl spokojený. Nejedná se o telemarketing, řešíme přání a dotazy našich klientů.
Jaká by byla Vaše role v týmu?
- vyřizování telefonických dotazů klientů týkajících se zejména cestování (autobusová a vlaková doprava) a základní telefonická podpora dalších produktů společnosti (letenky, pracovní a jazykové pobyty, zájezdy apod.)
- přepojování hovorů na specialisty – prodejce letenek, zahraničních pobytů a dovolených
- vyřizování emailových dotazů klientů a práce s interními systémy
- zpracování běžné administrativy
- pracovní doba - dle domluvy - kratší úvazek, 8 nebo 12 hodinové směny
Jakou máme představu o kandidátovi?
- má radost z práce s klienty, rád jim pomáhá a řeší jejich problémy
- absolvent nebo ten, kdo hledá novou a zajímavou práci
- má schopnost naslouchat, vcítit se do druhých
- dokáže pohotově řešit dotazy a kvalitně předávat informace
- dorozumí se s anglicky hovořícím klientem
Proč se Vám u nás bude líbit?
- plně Vás zaškolíme a průběžně Vás budeme dále vzdělávat (komunikační školení aj.)
- pracovat budete v centru Brna v historické budově Domu pánů z Lipé
- nabídneme Vám širokou škálu benefitů (stravenky, kafeterie, dny volna navíc, slevy na produkty, firemní akce aj.)
- dáme Vám možnost získat nové zkušenosti a odborné znalosti
- získáte samostatnou a zodpovědnou práci v přátelském kolektivu
- bude to první pozice u nás, ale nemusí být poslední – možnost kariérního růstu
- nastoupit můžete ihned nebo podle domluvy