Informace o pracovním místě
Máte malé nebo velké zkušenosti s komunikací s klienty? Chcete pracovat na call centru, které přijímá a vyřizuje dotazy klientů týkající se cestování a dovolených? Přijďte k nám a staňte se členem stabilního týmu operátorů. Hledáme kolegu/kolegyni, který/á se zajímá o cestovní ruch a se současným týmem se postará o to, aby každý náš klient dostal odpověď na své otázky a byl spokojený. Nejedná se o telemarketing, řešíme přání a dotazy našich klientů.
Jaká by byla Vaše role v týmu?
* vyřizování telefonických dotazů klientů týkajících se cestování, zejména autobusové a vlakové dopravy
* přepojování hovorů na specialisty
* vyřizování emailových dotazů klientů a práce s interními systémy
* zpracování běžné administrativy
* pracovní doba - denní 8 nebo 12 hodinové směny (dle domluvy)
Jakou máme představu o kandidátovi?
* má radost z práce s klienty, rád jim pomáhá a řeší jejich problémy
* absolvent nebo ten, kdo hledá novou a zajímavou práci
* má schopnost naslouchat, vcítit se do druhých
* dokáže pohotově řešit dotazy a kvalitně předávat informace
* dorozumí se s německy hovořícím klientem
Proč se Vám u nás bude líbit?
* plně Vás zaškolíme a průběžně Vás budeme dále vzdělávat (komunikační školení aj.)
* pracovat budete v centru Brna v historické budově Domu pánů z Lipé
* nabídneme Vám širokou škálu benefitů (stravenky v hodnotě 100 Kč, kafeterie, dny volna navíc, slevy na produkty, firemní akce aj.)
* dáme Vám možnost získat nové zkušenosti a odborné znalosti
* získáte samostatnou a zodpovědnou práci v přátelském kolektivu
* bude to první pozice u nás, ale nemusí být poslední – možnost kariérního růstu
* nastoupit můžete ihned nebo podle domluvy