Informace o pracovním místě
Hledáme kandidáty na pozici recepční do výrobní firmy v Brně - Slatině, kterou budeme evidovat v databázi a kontaktovat ji v případě nemoci nebo dovolené našich trvale zaměstnaných recepčních.
Požadujeme znalost anglického jazyka, z tohoto důvodu zbytek inzerátu uvádíme v anglickém jazyce.
V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Váš životopis a telefonický kontakt na Vás.
REQUIEREMENTS:
• Ability to build positive relationships with high level of interpersonal skills.
• Excellent talent to interact with people in a positive and courteous manner
• Strong written and verbal communication and organizational skills
• Educational background in economy is an advantage
• Czech/Slovak native speaker
• Fluent English
• Multi-tasking capability without compromising on quality
• Basic knowledge of Microsoft Office Applications, specifically MS Word, Excel, Outlook.
RESPONSIBILITIES:
Responsibilities:
• Incoming calls agenda
• Greet visitors/guest and provide guest cattering
• Collect, sort, distribute and prepare correspondence, mail, messages and courier deliveries
• Receive payments, record receipts for services and handle and reconcile all petty cash daily
• Assist with administration tasks as needed
• Canteen administration handling
• Booking travels,Car service arrangement
• Month salary: 20.000 CZK
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 15 000 - 22 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Brno |