Informace o pracovním místě
Rozšiřujeme tým a hledáme pravou ruku, asistentku/ta, která/rý nám pomůže se zajištěním chodu firmy. Vašim úkolem bude zajištění administrativní podpory tj. zajištění chodu celé kanceláře, zpracování objednávek, komunikace s dodavateli, faktury), dále komunikace se zákazníky na zákaznické lince.
V případě zájmu nám posílejte své životopisy s průvodním dopisem.
Požadujeme skvělé komunikační dovednosti, příjemné vystupování, pečlivost a spolehlivost. Dále pak písemný projev a selský rozum.
- pracovní doba od pondělí do pátku. Není potřeba docházet každý den, min. však 2 dny v týdnu Tě budeme potřebovat a to 8-16 hod.
- brigáda je vhodná pro matky na MD, nebo studenty, kteří mohou chodit také dopoledne
- hledáme někoho minimálně na rok (ne na kratší dobu)
- po zaučení je možné zvýšit plat
- Sídlo firmy, Bohumín.