Informace o pracovním místě
Rozšiřujeme tým a hledáme parťáka/parťačku s velkou dávkou energie a přirozenou chutí pomáhat.
Vaší pracovní náplní bude administrativní podpora, tj. zajištění chodu celé kanceláře, zpracování objednávek, faktur, vyřizování telefonických hovorů, komunikace se zákazníky i dodavateli. Komunikace s partnery probíhá v polském jazyce - alespon zákl. znalost polského jazyka slovem vítána.
Požadujeme skvělé komunikační dovednosti, příjemné vystupování, pečlivost a spolehlivost. Dále pak písemný projev a selský rozum.
Bližší informace Vám rádi poskytneme při osobním pohovoru.
Nabízíme ranní i odpolední směny v týdnu dle domluvy. Není nutné docházet každý den, ale minimum je alespoň 2 dny v týdnu. Po zaučení je možné pracovat na home office. Sídlo firmy: Bohumín. Po zaučení Vám rádi přidáme více peněz.