Informace o pracovním místě
Hravě zvládáš více věcí najednou? Ovládáš polštinu a angličtinu? Pokud se chceš stát nepostradatelným rádcem pro naše cestující a chceš vyplnit náš chybějící článek týmu call centra, volné sedadlo, které na Tebe u nás čeká, je nová pozice specialista zákaznické podpory v Bohumíně. Na čem budeš u nás pracovat? Naši cestující Tě budou kontaktovat, když si nebudou s něčím vědět rady. Prostřednictvím telefonu a emailu budeš odpovídat na jejich otázky spojené s cestováním a našimi dalšími službami. Tvým úkolem bude poskytování informací a řešení podnětů našich zákazníků. Budeš naší spojkou, co se týče spolupráce s palubním personálem, pokladnami LE a smluvními prodejci.
Máš minimálně SŠ vzdělání s maturitou. Můžeš se pochlubit plynulou znalostí češtiny slovem i písmem. Kromě toho ovládáš na komunikativní úrovni angličtinu a polštinu. Máš v sobě zákaznický přístup. Stresem se nenecháš zastrašit. Naopak jsi vůči němu imunní. Pokud máš zkušenosti z call centra, bude to pro Tebe velká výhoda.
Kolem sebe budeš mít partu kolegů, co Ti vždy rádi poradí. Každý den u nás v LE Tě posune ve Tvém rozvoji o kousek dál. Čeká na Tebe počáteční zaškolení a práce na směny. Můžeš se kochat krajinou z našich vlaků a autobusů zdarma. Pořádáme různé brainstormingové a teambuildingové akce mimo office.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 130 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Bohumín |