Informace o pracovním místě
Mladá, dynamická firma, která má blízko k technologiím, sportu a zdravému životnímu stylu, rozšiřuje svůj tým a hledá posilu do pozice Manažera(ky) personálního oddělení.
Podnikáme v organizování parkouru a gymnastiky pro děti a mládež.
Popis práce:
-Administrativa / personalistika
-Příprava a organizace dohod, smluv a jiných dokumentů
-Aktualizace údajů u personálu v CRM | Web
-Archivace dokumentů
-Rozvoj zaměstnanců | Příprava školení, Workshopů
-Legislativa + pracovněprávní vztahy (zákoník práce)
-Aktivní spolupráce s Brand Manager – nominace trenérů na akce
Organizace trenérských licencí
-Organizace trenérských licencí | Harmonogram
-Nominace lektorů na trenérské licence
-Archivace dokumentů | Aktualizace dat po skončení
-Příprava dokumentů a nastavení trenérské licence akreditované Ministerstvem školství
Aktivní nábor týmu trenérů / talentů
-Aktivní vyhledávání parkour nebo gymnastických trenérů | oslovování na sociálních sítích, prezentace společnosti a možnosti spolupráce.
-Získávání kontaktů z různých zdrojů
(tato část bude v rámci aktivit obsažena až v 80% času)
-Archivace kontaktů v CRM, aktualizace údajů
Organizace výběrových řízení
-Organizace výběrových řízení především pro obsazení vedoucích pozic organizace, externích dodavatelů.
-Příprava podkladů pro vedení společnosti
-Příprava smluv, popřípadě vyjednávání podmínek
Profesní předpoklady
-Výborná počítačová gramotnost (Microsoft Office + Google aplikace)
-Čeština – výborná znalost (vč. písemného projevu)
-SŠ vzdělání s maturitou/ VŠ vzdělání
-Zkušenosti s personalistikou a akviziční činností preferováno
Osobnostní předpoklady
-Spolehlivost, zodpovědnost a vlastní iniciativa, flexibilita.
-Výborné komunikační a organizační dovednosti
-Chuť se neustále rozvíjet a vzdělávat (vysoké nároky na učení se novým věcem)
-Tah na branku, důslednost a zápal prosadit se a dotáhnout záležitosti do konce.
-Smysl pro systematičnost a analytické schopnosti, pečlivost (zejména pro práci s daty, archivaci údajů)
-Očekáváme plné nasazení, maximální spolehlivost, profesionalitu a zájem o rozvoj společnosti, dlouhodobá spolupráce.
-Podmínkou je kvalitní internetové připojení | Kamera pro online jednání
Předpokládaná časová dotace: 3-4 hodin dle domluvy (flexibilní pracovní doba v závislosti na sezonalitě)
Práce z domova (setkání v Praze 1x měsíčně – aktuálně neaplikujeme)
Práce na živnostenský list
Možnost postupu v rámci společnosti
Odměna: dle dohody + bonus za akviziční činnost
Další informace:
Nástup možný od 1.10.2022
Pošlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis. Pošleme Vám k vyplnění krátký dotazník k upřesnění některých údajů.
(bez životopisu a vyplněného dotazníku, nebude mít uchazeč příležitost účastnit se prvního kola online pohovorů)
Případné první kolo proběhne formou videohovoru Skype | Google Meet
Informace o společnosti na webu ZOHIR nebo Facebook Zohir
Děkujeme. Zohir Team
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD |
Lokalita: | Celá ČR |