Informace o pracovním místě
Hledáme PERSONÁLNÍHO KOORDINÁTORA / KOORDINÁTORKU - potřebujeme výbornou ukrajinštinu a komunikační češtinu a angličtinu.
Staňte se novou posilou do našeho HR týmu v Praze! Máte rád/a pestrou práci, kde se střídá nábor, péče o zaměstnance a komunikace s klienty? Jedná se o práci v oblasti gastro – cateringu. Čeká Vás především personální koordinace v terénu.
Co Vás čeká konkrétně?
• Péče o přidělené zaměstnance (obsluhu restaurace/cateringu, pomocné kuchaře) – koordinace na místě převážně v ukrajinštině a angličtině
• Komunikace s klientem
• Spolupráce při náboru - pohovory
• Práce v interním systému a HR administrativa - evidence docházky
• Zkušenosti z podobné pozice (HR / personální agentura / administrativa / nábor) nebo z provozu gastra (restaurace, catering)
• Skvělé komunikační schopnosti a profesionální vystupování
• Schopnost samostatně si organizovat práci a rychle reagovat na změny
• Znalost ukrajinského jazyka – rodilý mluvčí
• Komunikativní znalost ČJ, AJ
• Znalost českého pracovněprávního prostředí výhodou
• 200 Kč/hod
• Směny každý den od pondělí do neděle, plánování 1 měsíc dopředu podle režimu dlouhý/krátký týden
• Forma spolupráce na DPP, DPČ dále možný přechod na HPP
• Pravidelná firemní setkání a školení
• Férové podmínky
• Příjemné pracovní prostředí v 5 * hotelu
• Nástup dle dohody - nábor a zaškolení listopad/prosinec; pravidelné směny od 1.1.2026
| pracoviště: | Praha 8, Praha 8 |
| TermínNástup: | Dle domluvy |
| Mzda: | 200 - 200 Kč/hod. |
| Počet míst: | 1 |
| Firma: | Lidé a Příležitosti s.r.o. |
| Zadavatel: | Martina Farková |
| Lokalita: | Praha 8 |
| Zavolat: | Zobrazit kontakt |
|
|


