Informace o pracovním místě
• vyřizování telefonických hovorů a korespondence • podpora kanceláře • vítání návštěv, klientů • objednávka kurýrních služeb • administrativní podpora společnosti (kopírování, skenování, zadávání dat do PC, podpora pracovníků společnosti, …)
• min. SŠ vzdělání • výhodou praxe na obdobné pozici • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet, Outlook) • znalost anglického jazyka výhodou • organizační schopnosti • samostatnost, komunikativnost • příjemné vystupování • ochotu, vstřícnost a zodpovědnost
• příjemné pracovní prostředí na lukrativní adrese • možnost být u rozjezdu nové společnosti • dobré platové ohodnocení • práci v přátelském a nekuřáckém prostředí • možnost dlouhodobé spolupráce • nástup od dubna
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>TermínNástup: | 01.04.2019 - 31.07.2019 |
Mzda: | 100 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 7 |