Informace o pracovním místě
Přidej se k nám do Office to go, s.r.o. a buď součástí naší rozvíjející se firmy. :) Pro našeho významného klienta s kanceláří na Žižkově, aktuálně hledáme asistentku. Náplň práce: - back office - zpracování smluv a pošty - řešení případných technických problémů s podporami - zajištění kancelářských potřeb - zajištění občerstvení na porady, schůzky a workshopy - ad hoc úkoly
- nějakou tu zkušenost s administrativou (ale bez obav, vše tě naučíme a zaškolíme tě tam, kde je potřeba) - uživatelská znalost sady MS office - práce s Google docs - angličtina na komunikativní úrovni (úroveň B1)
- 150 Kč/hod - práce cca 20h/týden - časová flexibilita, ideálně však docházka 3-4x týdně - možnost práce na DPP - práce v příjemném kolektivu - kancelář na Žižkově, blízko zastávky tramvaje "Lipanská"
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 3 |