Informace o pracovním místě
Pro posílení našeho technického týmu hledáme nové Helpdesk supporty. Vhodné pro studenty a absolventy. Flexibilní práce na DPP či jako brigáda při škole. Nejedná se o letní brigádu, ale o dlouhodobou spolupráci. Pracovní náplň: - zodpovědnost za technickou podporu zákazníků v dohledovém centru, prvotní kontakt se zákazníky a řešení jejich požadavků v nočních hodinách - monitoring požadavků a problémů týkající se síťových aplikací nebo serverových systémů - řešení zákaznických požadavků (po telefonu či e-mailu) a provádění standardních změn - trouble-shooting incidentů a technická odborná komunikace - systémová administrace, proaktivní dohled pomocí monitorovacích nástrojů - analýza systémů a vyhodnocení všech alertů od zákazníků i z oblasti networkingu - komunikace se zákazníky ohledně statusu požadavků/problémů - tvorba reportů ohledně poskytování stavu řešení incidentů
- min. SŠ vzdělání - základní znalost PC / Internetu - základní znalost EN - alespoň psanou formou, komunikativní výhodou - základní terminologie PC - samostatnost, spolehlivost, časová flexibilita, komunikativnost
- zaškolení do problematiky, sebevzdělání v oboru - platové ohodnocení odpovídající individuálnímu pracovnímu výkonu, znalostem a dovednostem - příjemné pracovní prostředí v centru Prahy a mladý kolektiv - příležitost k seberealizaci - využití firemních služeb zdarma - práci v dynamicky rostoucí společnosti - možnost osobního růstu Nástup: možný ihned
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 100 - 130 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 3 |