Informace o pracovním místě
Jsme softwarová IT společnost, která hledá někoho, kdo by se jí staral o agendu spojenou s IT dodavateli služeb, se kterou je spojená i pomocná administrativní práce. Pozice je vhodná pro kohokoliv, kdo má alespoň zakladni znalost obchodního práva, je samostatný, důsleddný, a nebojí se urgovat dodavatele o potřebné informace. Co by bylo Vaším úkolem? • Zajištění objednávek i smluv s dodavateli • Hlídání termínů a urgování dodavatelů / zabezpečení součinnosti všech zúčastněných stran • Návrhy změn smluv a konzultace se CFO • Komunikace s projektovými manažery/zodpovědnými osobami za nákup služeb • Drobné administrativní práce
• Základní znalost obchodního práva • Vyjednávací a komunikační schopnosti • Samostatnost • Důslednost • Časovou flexibilitu • Angličtinu na úrovni čtení/psaní dokumentů • Znalost MS Word, MS Excel
• Flexibilní pracovní dobu - pokud nejsi ranní ptáče nebo naopak potřebuješ odejít z práce dřív. • Možnost práce z domova - ať již na jednorázové události nebo pokud bydlíte daleko na denní dojíždění. • Pokud se potřebuješ odreagovat, můžete si zahrát PlayStation nebo relaxovat v našem Social roomu s úžasnou terasou. • Každý týden pořádáme společné snídaně, kde probereme novinky u dobrého jídla a kávy. • Můžete si užít společné akce, které již mají tradici (Outdoor, Vánoční večírek, lyžovačka atd.)
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 100 - 160 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce |
Lokalita: | Praha 1 |