Informace o pracovním místě
• lehká administrativní práce • skenování smluv, faktur aj. • archivace dokladů • chystání a předávání podkladů pro fakturaci • evidence docházky • odesílání korespondence • párování objednávek s odvezenou přepravou
• SŠ vzdělání • znalost práce na PC, MS Office, pokročilá znalost MS EXCEL • dobrou úroveň sociálních dovedností: komunikativnost, schopnost týmové práce, přátelský a pozitivní přístup • samostatnost, pečlivost, důslednost • řidičský průkaz sk. B (výhodou C+E - není vůbec podmínkou) • chuť na sobě pracovat • ochota překonávat překážky
• perspektivu dlouhodobé spolupráce • práce na dobu neurčitou • nástup od 1.1.2019 či dohodou • dobré platové ohodnocení • pracovní doba dohodou ••• přátelský kolektiv, který je připraven Vám pomoci v začátcích
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 18 000 - 19 100 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Olomouc |