Informace o pracovním místě
Náplň práce: • komunikace se zákazníky telefonicky a e-mailem • příprava dokumentace pro zákazníky • zpracování pošty, odesílání zásilek • vyřizování administrativních činností • zadávání dat do informačního systému V případě zájmu nás kontaktujte přes tlačítko ODPOVĚDĚT.
Požadujeme: • SŠ/VŠ vzdělání, chemické nebo chemickotechnologické výhodou • anglický jazyk na úrovni B1/B2 • praxe v administrativě výhodou • znalost práce na PC - MS Office • samostatnost, komunikativnost a organizační schopnosti
Vaší odměnou bude: • práce na dohodu • nástup možný ihned • 165,- Kč/hod. • stravenky nebo dotované obědy • příspěvek na dopravu • příležitost získat praxi v zahraniční společnosti • další firemní benefity
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 165 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Nový Bydžov |