Informace o pracovním místě
Baví tě práce s dětmi a chceš je učit novým věcem?
Je pro tebe důležité, aby tvá práce měla smysl?
Chceš pracovat ve společnosti, kde jsou děti a lidský přístup na prvním místě?
Připoj se do našeho týmu lektorů a předej dětem své dovednosti!
Jsme společnost RYTMIK Dětem o.p.s. Mezi naše hlavní hodnoty patří kvalita, seriozní a profesionální přístup, spolehlivost a tradice od roku 1997.
• chuť a motivaci pracovat s dětmi, rozvíjet je a předávat jim své znalosti a dovednosti
• trestní bezúhonnost
• pěkný a přívětivý přístup k dětem a snahu něčemu novému se přiučit
• odpovědnost ve vztahu k dětem a školám ve smyslu závazku
• dochvilnost a komunikativnost
• dosažení plnoletosti
• odměna ve výši 200 až 400 Kč/hod.
• možnost výběru termínu výuky a místa výuky. Neboj, skloubíš to se školou.
• poskytneme ti naše vlastní metodické materiály k výuce a zaškolení před nástupem do kroužku je samozřejmostí
• nebudeš v tom sám/sama, se vším ti pomůžeme
• potvrdíme ti pedagogickou praxi
• budeš v mladém týmu s ostatními zapálenými lektory
• našich lektorů si vážíme a upřednostňujeme osobní přístup
• slibujeme, že tato kreativní práce bude plná nových zkušeností
• hlavní výhodou této brigády je dlouhodobá spolupráce a získání pedagogických zkušeností
• výuka probíhá 1-5x týdně po celý školní rok v mateřských a základních školách
• naše pojištění odpovědnosti se vztahuje také na naše lektory
Aktuálně obsazujeme tyto kroužky
Taneční, pohybový a rytmický kroužek
Sportovní a pohybový kroužek
Hra na flétnu
Angličtina
Kroužek bojových sportů a sebeobrany
Jóga
Keramika a Výtvarná výchova
Velmi rádi o tobě uslyšíme, všechny životopisy pečlivě čteme a všem uchazečům vždy odpovíme. Prosíme, přilož také k životopisu krátký motivační dopis.
Těšíme se na osobní setkání a spolupráci!!
Přijď k nám! Hledáme právě tebe! Stojí to za to!
Za RYTMIK Dětem o.p.s.
Martin Macek
TermínNástup: | 01.10.2021 - 30.06.2022 |
Mzda: | 200 - 400 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, MD, OSVČ |
Lokalita: | Semily |