Informace o pracovním místě
Vaším úkolem bude:
- pečlivá administrativní evidence v interním systému jednotlivých případů a typů hlášení poruch a monitorování průběhu řešení poruch výtahů a eskalátorů
- přijímat hovory od zákazníků ohledně poruch výtahů a eskalátorů (telefonická pomoc lidem uvězněným ve výtahu či při poruše výtahů a eskalátorů)
- komunikovat se servisními techniky o poruchách a zpětně informovat zákazníky o průběhu odstraňování poruchy
- mít možnost odpracovat 3-4 dny v týdnu
- znalost práce na PC na uživatelské úrovni
- perfektní komunikace v českém nebo slovenském jazyce
- základní komunikativní znalost AJ
- projev bez vad řeči
- dochvilnost a spolehlivost
- nutný smysl pro humor - kolegové jsou srandisti :)
Zaškolování prvních 10-15 směn probíhá v pracovní dny v rámci dopoledních směn (odpolední a víkendy až po zvládnutí samostatné práce).
- spolupráce na DPP, po zaškolení a domluvě možnost DPČ/HPP
- odměna 155 - 170 Kč/h čistého (po uplatnění slevy na dani)
- směny jsou plánovány vždy předem, jdou upravit podle studia či koníčků
- směny v časech ve všedních dnech 6:00 - 14:00, 7:00 - 15:00, 9:00 - 17:00, 14:00 - 22:00; o víkendech 10:00 - 18:00, 8:00 - 20:00
- po zaškolení možnost Multisport karty
- bezvadný kolektiv, do kterého když patříte, zažijete spoustu zábavy i mimo pracovní prostředí
- práce v kanceláři na Praze 5 - Smíchov