Informace o pracovním místě
Hledáme empatického a co nejzkušenějšího specialistu podpory zákazníků
- ideálně s tréninkem z call centra Vodafone, O2 nebo velkého call centra
- řešení inbound dotazů na telefonní lince, emailu a webchatu
- cílem je zlepšit podpora zákazníků a zákaznická spokojenost
Trénink není podmínkou
POŠLETE KRÁTKÝ ŽIVOTOPIS, KDE JE VIDÉT VAŠE PRAXE a ZKUŠENOST A TRÉNINK V CALL CENTRU/CUSTOMER CARE.
- co nejlepší předchozí zkušenost s prací na obdobné pozici
- ideálně vytrénovanost na naštvané zákazníky (máme nyní problémy s customer carem, potřebujeme zkušeného člověka, který dokáže uklidnit zákazníka a zařídit korektně nápravu -- zapsat do systému, zajistit změny na dílně atd.)
bez zkušeností od 180 Kč brutto
zkušení a s tréninkem až 250 Kč brutto
odměna podle zkušeností, a šikovnosti
- směny po - pá
- 9-18 ve všední den
- večerní směna 14-22
- webchat + online kanály