Informace o pracovním místě
Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin.
A jak už to bývá, velké ambice vyžadují i velké talenty, na kterých naše firma stojí. V Košíku vždy usilujeme o ambiciózní, šikovné a odpovědné kolegy, kteří nám pomohou Košík.cz přetvořit do firmy evropských rozměrů.
Jedním z důvodů, proč se nám tak daří, je skvělá práce našich kolegů a kolegyň z Call centra v Liberci, kteří se perfektně starají o naše zákazníky a pomáhají nám tak vytvářet ten nejlepší zážitek z celého nákupu.
Co bude náplní tvé práce?
• Vyřizování hovorů a emailů našich zákazníků (objednávky, reklamace, doobjednávky).
• Úzká spolupráce s kolegy na Call Centru.
• Komunikace s dalšími týmy napříč Košíkem.
Jak si tě představujeme?
• Ovládáš bulharštinu slovem i písmem - s našimi bulharskými zákazníky budeš neustále v kontaktu.
• Ovládáš češtinu nebo angličtinu na komunikativní úrovni.
• Nevadí ti práce o víkendech nebo ve večerních hodinách.
• Máš pro zákaznicky-orientovaný přístup.
• Nebojíš se ovládat nové programy.
Jaké výhody a benefity ti nabízíme?
• Moderní kanceláře v budově Millenium
• VIP ceny nejen na Košík.cz (Mall.cz, Vivantis.cz, CZC.cz, Prozdravi.cz)
• Multisportku na sport i relax
• Možnost vzdělávání, firemní akce a teambuildingy
• Firemní Zoo karta
• Bandu fajn lidí
Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!
Mzda: | 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Úroveň jazyku: | Jiný - Expert, tlumočník |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Liberec |