Informace o pracovním místě
Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin.
Jedním z důvodů, proč se nám tak daří, je skvělá práce našich kolegů a kolegyň z Call centra v Liberci, kteří se perfektně starají o naše zákazníky a pomáhají nám tak vytvářet ten nejlepší zážitek z celého nákupu.
Co bude náplní tvé práce?
- Vyřizování hovorů a emailů našich zákazníků (objednávky, reklamace, doobjednávky).
- Úzká spolupráce s kolegy na Call Centru.
- Komunikace s dalšími týmy napříč Košíkem.
Jak si tě představujeme?
- Ovládáš slovenštinu slovem i písmem - s našimi slovenskými zákazníky budeš neustále v kontaktu.
- Mluvíš také česky alespoň na úrovni B2 - budeš se zaučovat na české lince.
- Ovládáš anglický jazyk na komunikativní úrovni.
- Nevadí ti práce o víkendech nebo ve večerních hodinách.
- Máš pro zákaznicky-orientovaný přístup.
- Nebojíš se ovládat nové programy.
- Moderní kanceláře v budově Millenium
- VIP ceny nejen na Košík.cz (Mall.cz, Vivantis.cz, CZC.cz, Prozdravi.cz)
- Multisportku na sport i relax
- Možnost vzdělávání, firemní akce a teambuildingy
- Firemní Zoo karta
- Bandu fajn lidí :)
Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!