Informace o pracovním místě
*velmi podobná, jako u stevardů/ek v letadle
*odbavíte cestující při nástupu za použití interního rezervačního systému
*klienty přivítáte úvodním hlášením
*po dobu cesty budete o klienty pečovat tak, aby si připadali právě jako v letadle
*zdarma rozdáváte noviny, časopisy, teplé nápoje (ty připravujete v automatu)
*zajišťujete případný doplňkový prodej (občerstvení, MHD jízdenky, jízdenky Student Agency)
*v případě nestandardních situací informujete klienty, hledáte řešení (ve spolupráci s dispečinkem)
*na konci cesty se s klienty rozloučíte a společně s řidičem připravíte autobus na cestu zpět (doplnění zásob, úklid)
*v současné době brigádníky na celoroční spolupráci v akademickém roce 2015/16 (vhodné pro studenty VŠ)
*zájemce/kyně, kteří mohou nastoupit nejpozději v polovině září (konec srpna vítán)
*zájemce/kyně, kteří chtějí svoji práci co nejvíce přiblížit práci stevardů/ek v letadlech
*ty, kteří mají reprezentativní vystupování
*nadšence, kterým vyhovuje akční a náročná práce s lidmi
*jedince, kteří umí pracovat pod stresem, a to i během víkendů a svátků
*všechny, kteří se dorozumí anglicky (oblast cestovního ruchu) nebo na své angličtině rychle zapracují (další jazyk vítán, ale rozhodně není podmínkou)
*brigádu pro firmu, která je klienty uznávána jako špička v oblasti cestovního ruchu
*na měsíc dopředu známé směny
*práci, kde nemusíte přespávat mimo domov (vždy se vracíte z prahy do Liberce)
*úkolovou mzdu (kolik odjedete, tolik dostanete zaplaceno)
*osobní ohodnocení po zkušební době, které je přímo závislé na přístupu k našim klientům a k povinnostem stevarda/ky
*plně hrazený adaptační proces, který vedou zkušení interní lektoři (hradíme i cestu do Prahy a zpět)
*uniformu
*práci, jejíž podstata je stále stejná, ale dílčí úkony se neustále přizpůsobují potřebám našich klientů
*získání bohaté praxe, potřebné pro kvalitní práci v jakékoli oblasti, kde je klient vždy na prvním místě