Informace o pracovním místě
Zákaznická podpora e-shopu v Polštině
Hledáme vhodného kandidáta na spolupráci pro zákaznickou podporu pro zavedený e-shop na polském trhu
Celodenní provoz PO-PA:
• 8 - 16 hod, případně dle domluvy, možnost rozdělit na dopolední a odpolední směny.
Co od Vás očekáváme:
Zajišťovat plynulý chod zákaznické podpory (telefonický, e-mailový kontakt s klienty).
Práce s objednávkami v interním systému.
Komunikace na sociálních sítích (zodpovídání dotazů)
Aktivní spolupráce s ostatními členy týmu.
Jaké by měly být vaše schopnosti:
Výborné komunikační a organizační schopnosti.
Polský jazyk – C1/C2 (rodilý mluvčí), schopnost plynule se domluvit v polštině po telefonu.
Anglický jazyk – B1
Přesnost, pečlivost a důslednost.
Samostatnost.
Nástup možný ihned
Práce možná z domovu (100% home office), ale i možnost docházet do kanceláře na pracoviště v Havířově.
Dlouhodobá spolupráce.
V případě zájmu, prosím zaslat životopis.