Informace o pracovním místě
Náplň práce:
- vedení skladové agendy čistících prostředků a hygo materiálu
- kontrola úklidu a komunikace s pracovníky úklidu napříč komplexem
- vytváření směn, evidence docházky
- měsíční vyhotovení podkladů pro objednávky a evidence spotřeby
- občasný úklid toalet, doplňování hygienických potřeb, vytírání podlahy
- směny 7-15:30 hod (po-pá)
Požadujeme:
- nutná zkušenost v oblasti úklidu
- zkušenosti s vedením týmu
- schopnost plánování
- trestní bezúhonnost
Nabízíme:
- práce na hlavní pracovní poměr
- náborový příspěvek pro OZP/OZZ až 25 000,- - snažíme se ke každému zaměstnanci přistupovat individuálně a vytvořit pracovní podmínky tak, aby byly přizpůsobeny míře jejich zdravotního omezení (možnost zkráceného úvazku)
- možnost výplaty zálohy každý týden
- nástup možný ihned