Informace o pracovním místě
Od měsíce září/říjen hledáme člověka, který:
- podpoří chod recepce microhotelu Pár pokojů a.s. (administrativně, organizačně i technicky)
- komunikace s hotelovými hosty (zajistit formality při příjezdu a odjezdu hosta, platbu, zpracovat další požadavky či přání)
- úklid pokojů a příprava snídaní (zcela výjimečně, pouze jako nouzový záskok za stálého zaměstnance/hospodyni, je pro nás zásadní najít brigádníka, který s tím nebude mít žádný problém)
PRACOVNÍ DOBA
- práce ve všední dny (1-2 dny) a o víkendech (2-3 víkendy v měsíci), (ve všední dny od 14:30-19:00 a o víkendech od 14:00-19:00)
- flexibilní sestavení rozpisu směn a plánování volna s důrazem na chod recepce – vše po domluvě
Pokud byste odepisovali, že máte zájem, společně se zprávou nám zasílejte i životopis.
- studenta/tku prezenčního studia VŠ
- komunikativnost, úsměv na tváři
- dlouhodobá spolupráce
- schopnost, učit se novým věcem
- plynulá komunikace v AJ, ostatní jazyky výhodou
- spolehlivost a zodpovědnost
- flexibilitu v plánování směn – rozhodující kritérium při výběrovém řízení
- řidičský průkaz B (aktivní řidič)
- 130 Kč hodinová mzda (po 4 měsících navýšení na 150 Kč)
- práce na DPP
- dlouhodobá spolupráce
- zázemí prosperující společnosti
- brigáda v centru města Zlína