Informace o pracovním místě
Digitální agentura EL TORO vypisuje výběrové řízení na pozici Virtuální asistentka pro CEO se zaměřením na on-line marketing, PR, HR a interní procesy.
Koho hledáme: Komunikativní osobnost se zápalem do marketingu, on-line, PR, HR a obchod. Svědomitého člena týmu, který má orientaci na výsledek, plnění úkolů, je pečlivý a přirozeně kreativní, rád komunikuje. Týmový duch a kreativita je mu přirozená stejně tak jako komunikace. To vše je potřeba zvládnout i v AJ, protože 1/ 3 našich klientů jsou zahraniční společnosti.
Proaktivní plnění požadavků a hledání řešení je na této pozici očekáváno. Schopnost si umět vždy poradit a najít řešení bereme jako samozřejmost, stejně tak jako umět se zeptat.
Rádi přivítáme někoho, kdo má se vším uvedeným již praxi, zná procesy a standardy firemního prostředí. Těšíme se, že budete schopni přinést do agentury i část svých nápadů a zkušeností (jak to dělat jinak a lépe) a ne jen čekat, že Vás vše naučíme. I Váš názor je pro nás důležitý. Každý člen našeho týmu je pro společnost klíčový, a to platí i o této pozici.
Potřebujeme někoho časově flexibilního, s možnostmi na práci 1-3 hodiny denně během pracovního týdne, cca 10 hodin týdně, celkově 30-45 hodin měsíčně. Vhodné i pro studenty, ženy na mateřské dovolené. Ideální pro zájemce z Prahy a okolí s možností přijet 1x za 14 dní na pravidelné porady firmy v sídle v Praze.
Ozvěte se nám, pokud:
máte zkušenosti na podobné pozici - marketing, copywriting a HR je Vaší "duší"
jste proaktivní, samostatný a umíte řešit výzvy
máte zkušenosti s přípravou nabídek, prezentací (Powerpoint, Word, Excel)
rádi tvoříte a dodržujete procesy, jste svědomití - čeká vás práce s naším interním systémem, kde je nutné hlídat termíny/odhady/deadliny
znáte více než základy online marketingu, PR a sociálních sítí
umíte pracovat s LinkedIN
zvládáte pravopis na jedničku a rádi píšete
chcete se rozvíjet v on-line marketingu
baví Vás komunikovat s lidmi (po telefonu i osobně) a rádi řešíte nové výzvy
jste dostupný na telefonu / WhatsApp přes většinu dne
angličtina na komunikativní úrovni (ideálně C1), minimální požadovaná znalost je na úrovni B2
nutností je mít vlastní PC/notebook a chytrý telefon
Co Vás čeká:
vypracovávání cenových nabídek a a pomoc s přípravou marketingových materiálů
spolupráce na tvoření marketingu agentury dle Vašich schopností
schopnost kontrolovat a tvořit texty (vynikající znalost gramatiky)
správa HR – vytváření pracovních inzerátů, komunikace s uchazeči, aktivní hledání externích specialistů dle potřeby apod.
telefonická komunikace s klienty, a to i zahraničními v AJ – domlouvání schůzek pro CEO dle příchozích poptávek
práce v našem systému - hlídání termínů/odhadů
práce s naším LinkedIn profilem a profilem našeho CEO
pravá ruka CEO – ad hoc práce ( i všední práce jsou důležité pro celý tým)
Co Vám nabízíme:
rozmanitou práci z mnoha oborů
férový přístup a možnost rozšířit svoje znalosti a schopnosti
nástup možný ihned, nejpozději 15.8.2021
spolupráci na DDP / na IČO
práci z domova,
firemní SIM kartu,
možnost se účastnit firemních akcí (bowling, grilování, motokáry,…)
hodinovou odměnu od 280 - 320 Kč - s možností dalšího růstu podle schopností a zapojení.
dlouhodobou a stabilní spolupráci
V případě oboustranné spokojenosti možný další firemní růst v dlouhodobém horizontu
Máte-li o nabízenou pozici zájem, Váš životopis se stručným motivačním dopisem nám prosím zašlete na e-mail, nejpozději do 4.8.2021