Informace o pracovním místě
Košíci jedou!
Je čas měnit věci a zanechat stopu. V Košíku přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin. Proto hledáme talentované lidi, kteří se nebojí hledat nové cesty, vylepšovat ty stávající, otevřeně komunikovat a občas si vyhrnout rukávy.
Kdo jsme?
• Jedna z největších e-commerce firem v ČR.
• Jsme zdravě expanzivní, doma nám být nestačí.
• Rosteme jako z vody a brzy dáme 3 miliardy čistého obratu.
Aktuálně hledáme na občasnou brigádní výpomoc novou kolegyni/kolegu na pozici Recepční, který/á se stane součástí našeho Offce týmu.
Co tě u nás v této roli čeká?
• Přivítání a péče o návštěvníky - budeš první osobou, se kterou se naši hosté setkají. Tvé úsměvné přivítání a schopnost nasměrovat je na správné místo jsou klíčové.
• Podpora kolegů a týmu - pomůžeš nám s každodenním chodem recepce a zajistíš, že se vše v kanceláři hladce zvládne, od objednávání potřeb až po organizaci schůzek.
• Správa korespondence a telefonátů - budeš mít na starosti přijímání a přeposílání pošty, e-mailů a telefonických hovorů. Tvým úkolem bude zajistit, že každá zpráva najde svého adresáta.
• Administrativní úkoly - pomůžeš s drobnou administrativou, jako je evidence pošty, její příjem a odeslání a další ad hoc úkoly.
• Péče o kancelářské prostory - zajištění příjemného a čistého prostředí na recepci a v kancelářích vč. zasedacích místností pro všechny naše zaměstnance a návštěvy. Každodenní příprava ranní dávky vitamínů v podobě ovoce.
Co budeš pro roli recepční potřebovat?
• Přátelskou a komunikativní povahu - máš rád/a práci s lidmi a víš, jak vytvořit příjemnou atmosféru.
• Organizační schopnosti a smysl pro detail - umíš si dobře zorganizovat práci a nic ti neunikne.
• Základní znalost kancelářských nástrojů - Microsoft Word, Excel a Outlook zvládáš s přehledem.
• Schopnost pracovat samostatně i v týmu - umíš se rychle přizpůsobit novým situacím a jsi ochotná pomoci, kde je potřeba.
Co se ti bude hodit?
• Zkušenost s prací na recepci nebo v administrativě pokud máš za sebou už nějakou podobnou zkušenost, je to určitě výhoda.
• Komunikativní znalost angličtiny - občas bude potřeba komunikovat v angličtině, např. s našimi lektory, kteří dochází doučovat naše zaměstnance. Je to však na výjimečné bázi.
• Zájem o dynamické prostředí e-commerce.
Co ti za to nabízíme?
• Nástup možný ihned.
• Výplata vždy do 10. dne v měsíci.
• Možnost kariérního růstu.
• Firemní akce a teambuildingy.
• Zaměstnanecké slevy na veškeré zboží Košík.cz.
• VIP ceny na Mall.cz, CZC.cz, Vivantis.cz.
• Výhodné nákupy na Samsung e-shop.
• Možnost Multisport karty.
• Zázemí prosperující společnosti.
• Tým plný profíků, od kterých se můžeš učit.
• Dáme ti prostor pro uplatnění vlastních nápadů a možnost rychle vidět výsledky.
• Moderní kanceláře přímo na metru A – Dejvická.
Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úroveň jazyku: | Čeština - Vysoce pokročilý |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 6 |