Informace o pracovním místě
Práce z pohodlí domova s možností pracovat i v naší kanceláři v Jinočanech, kde probíhá prvotní zaškolení (blízko metra "Zličín").
Veškerou techniku vám zdarma zapůjčíme.
Podpora zákazníků jednoho z největších e-commerce provozovatelů v ČR – telefonicky i e-mailem. Zákazníci nás sami kontaktují s žádostí o pomoc.
Správa objednávek: vyhledávání zboží a zásilek, komunikace s interními týmy a partnery.
Práce na PC: využití SAP, Daktela, MS Office, Slack a dalších webových aplikací.
Administrativní práce: běžné kancelářské úkoly v Office 365.
Perfektní čeština na úrovni rodilého mluvčího.
Výborné komunikační schopnosti jak v mluvené, tak psané formě.
Dobrá znalost práce s PC a ochota učit se nové věci.
Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost.
Flexibilita: Minimálně 24 hodin týdně s možností plánovat směny podle vašich potřeb.
Věk nad 18 let.
Vhodné pro studenty VŠ.
Dlouhodobá spolupráce: Ideálně alespoň půl roku.
Dlouhodobá brigáda vhodná pro všechny.
Pracovní poměr na DPP (dohoda o provedení práce).
Vlastní plánování směn: Naplánujte si směny na celý měsíc dopředu podle svých potřeb.
Flexibilní směny: Pracujte od PO–NE s možností prodloužených směn (12 hodin).
Multisport karta: Možnost jejího zajištění pro zájemce.
Atraktivní mzda: 165 Kč/hod při dodržení minimálně 24 hodin týdně.
Bonusové ohodnocení: U zaškolených pracovníků možnost zvýšení odměny podle počtu zpracovaných úkolů (165 Kč/hod a více).
Práci v mladém a dynamickém kolektivu.