Informace o pracovním místě
Baví vás komunikovat s lidmi?
Jste milá a reprezentativní osoba?
Umíte se rychle orientovat v nové situaci a ochotně poradit zákazníkovi?
Hledáte seriózní a dlouhodobou brigádu při studiu na VŠ?
Pokud ano rádi vás přivítáme v našem týmu!
Co bude vaším úkolem:
- komunikace s návštěvníky recepce, s kurýry a dodavateli
- pomůžete s orientací návštěvníků
- evidence návštěv, přebírání zásilek, vyřizování vzkazů
- administrativní zajištění chodu recepce
- správa zasedacích místností (dodávání občerstvení do zasedacích místností, zajištění funkčnosti techniky atd.)
- ideálně studentka VŠ s časovými možnostmi od po - pá i přes školní rok minimálně 3-4 dny v týdnu je podmínkou
- příjemné a kultivované vystupování
- upravený reprezentativní vzhled je samozřejmostí
- zodpovědnou, samostatnou, spolehlivou a dochvilnou osobnost
- komunikativní osobnost
- perfektní znalost českého jazyka
- základní znalost anglického jazyka
Požadavek na časové možnosti:
- podmínkou je mít možnost odpracovat minimálně 3-4 dny v týdnu i přes školní rok, vaše časové možnosti prosím posílejte do emailu
- směny se vytváří dle rozpisu, který je možné si přizpůsobit časovým možnostem, studiu apod., a který se plánuje dopředu (např. ranní 7:00 - 13:00, odpolední 13:00 - 19:00, celodenní 7:00 - 19:00 a spoustu dalších směn)
- odměna min. 152 - 200 Kč čistého/hodina
- zaškolení a zaučení na recepci v prestižní české Bance (skvělá zkušenost do životopisu)
- pravidelnou seriózní a dlouhodobou brigádu
- práce ve dvoučlenném týmu se zkušenou kolegyní
- možnost plánovat si směny dopředu a přizpůsobit si práci studiu nebo jiným aktivitám
- do budoucna možnost spolupráce i na našich dalších recepcích, nebo jako hosteska ;)
- nástup po domluvě ihned
- více informací vám sdělíme po telefonu
- po zaučení možnost multisportkarty
V případě zájmu budeme potřebovat, abyste nám zaslali váš životopis s fotografií a informací o vašich časových možnostech v pracovním týdnu. Následně se vám ozveme a domluvíme si schůzku v naší kanceláři na Praze 1.