Informace o pracovním místě
Baví Vás administrativa? V organizaci práce a chodu kanceláře jste jako doma? Naše kolegyně dostala příležitost se kariérně posunout, a proto hledáme…. třeba to budeš právě ty!
* zajištění chodu recepce – přijímání hovorů, péče o příchozí hosty, příchozí a odchozí pošta, nákup kancelářských potřeb a jiných nezbytností, komunikace s klienty, péče o kuchyňku apod.
* administrativní činnost
* organizační pomoc při pořádání akcí
* evidence, archivace a formátování dokumentů
* min. SŠ vzdělání
* seš student/ka vysoké školy
* praxe v administrativě min. 1 rok
* uživatelská znalost MS Office
* znalost AJ na úrovni min. A2
* zkušenosti na obdobné pozici velkou výhodou
* spolehlivost, zodpovědný a proaktivní přístup
* pečlivost a smysl pro detail, výborné komunikační a organizační schopnosti, pozitivní a komunikativní osobnost
*místo výkonu práce: Jinonická 80, Praha 5 - Košíře
*mzda: 190 Kč/h
*příjemné moderní prostředí a dobrý kolektiv
*druh smluvního vztahu: dohoda o provedení práce
*druh pracovního poměru: brigáda - spolupráce i na delší období